sjuttonde augusti

hej !
ledsen för väldigt lite inlägg senaste tiden.. :/
jag var varken haft något intressant att skriva och sen har jag faktiskt glömt bort bloggen lite.. :$
aja, nu blir det bättre iallafall :d
idag och igår och även imorn har jag vart i kristianstad och shoppat bort alla pengar. det är superskoj att shoppa men när pengarna börjar försvinna ur plånboken är det inte lika kul längre haha :) men ska en sväng till på stan imorn och sen bär det hemåt för att spela lite match och sen blir det tillbaka till min väldigt sköna fina säng igen. borta bra men efter nåra nätter på luftmadrassen längtar man faktiskt hem.. :)
nej men nu ska jag borsta tänderna och krypa ner på den knarriga madrassen, godnatt !


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0