ingenting jag säger spelar längre någon roll

sitter just nu hemma hos min mormor och äter glass med chokladsås och hallon, kan tala om att chokladsåsen är knepig asså..
tänkte berätta vad jag gör här och vad jag har gjort igår.
igår åkte jag min mamma och lillasyster ner till kalmar för att gå på kalmarfesten och träffa lite släkt! helt sjukt vad folk det var på stan, haha! och kan inte säga annat än att maggio var rätt awesome.
idag har vi åkt ner från kalmar till kristianstad där min mormor då bor för att träffa henne och gå lite på stan (haha och så klart för att äta glass!) meeeen nu ska jag gå och vara social med min familj, heeeido!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0