baby close your eyes

sjukt. när man får sova kan man inte, när man inte får sova då jäklar kan man sova hur länge som helst!
just den här morgonen och även veckan kan jag inte sova! det tar sjukt lång tid innan jag somnar och det tar inte många minuter innan jag vaknar och kan inte somna om igen. sjukt irriterande haha! så jag har gått runt och varit jättretrött rätt länge nu.
haha ja det här va ju jätteintressant för er att veta, men jag har inget att göra och jag kan som sagt inte sova bort sommarlovet som inte känns som sommarlov längre för det känns jättemycket som höst! också mycket intressant.. nu ska jag käka lite frukost innan min mage dör..
baby close your eyes don't open til the morning light
don't ever forget you haven't lost it all yet.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0