seize the day

precis vad jag har gjort idag, ehm eller inte. klockan tyyyp 8 vaknade jag av att mobilen ringde som tusan precis brevid mitt öra det var fritidsgården som sa att det inte blev nån sista dag nere på fältet med alla barnen idag pga att det spö regna. nice tänkte jag och försökte somna om, tror ni det gick? NAE.
så jag gick (okej, mer typ åt det släpande hållet) upp, ah eller ner, till tvn och låg där och dog ett tag tills jag tog tag i mitt liv och gjorde våfflor till mig och min syster! herregud vad snäll jag är!!! haha
resten av dagen har jag plinkat på min fina gitarr, kollat på säkert 10 avsnitt av gossip girl och ja typ inget mera alls.. rätt gött faktiskt! nu ska jag dra igång ännu mera gossip girl! vadå nörd? eller kanske nolifer..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0