you been the song playing on the background

okej nu var det nåra dagar sen jag skrev här men jag har verkligen inte haft varken tid eller orken för att göra det! men nu har jag det så nu tänkte jag gå igenom vad jag har gjort och lägga ut lite bilder
.
i tisdags morse (huuuuuuuuur tidigt som helst?!!!) åkte alla nior till göteborg för att gå på universeum och för att springa runt på liseberg! det första var väl sådär men kan ju säga att liseberg vägde upp det hela!
en sjukt läskig stol inne på universeum
peppar inför liseberg?
haha glada?
.
vi var på liseberg till runt klockan 23 och sedan bar det av hemåt igen, och ett riktigt trött gäng kom hem väl hem runt 3 någon gång haha sjukt hur trött man var!
.
i onsdags kväll drog jag till mikaela och träffade lite nice folk för att tälta, grilla, bada oså riktigt mysigt!
i torsdags tog jag det mest lugnt och försökte bli lite pigg till min träning på kvällen vilket inte lyckades särskillt bra men ändå!
.
i fredags kväll drog jag och anna till någon sjö för att softa med lite folk, trevligt det med!
.
btw, försök att inte bry er om prickarna man kan ju inte göra "stycken" i texten annars.. sjukt irriterande haha

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0