snö?!

gårdagen bestod av att bestämma lite smått spontant med min kära vän mikaela att vi skulle ses och gå på bio, mycket trevligt, mycket trevligt! dock lite små läskigt när jag inser att filmen vi har valt är en skräckfilm och att jag minns att jag är livrädd för just sådana! tur att man hade en mikaela att skrika med haha!
idag har jag gått upp skittidigt för att åka hem från min vän och ta mig till skolan, där franska äp väntade. inte alls lika trevligt! men som tur är skiner solen o himmelen är klar blå! vilken underbar dag, verkligen...
gud, vad fan är ditt problem?!
men nu ska jag låsas som att det är sommar o slänga in lite sköna bilder från grancan.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0