hej?

får lov att säga att studiedagen igår blev riktigt kass, jag hade faktiskt tänkt att göra lite grejor meeeeen gjorde exakt ingenting av allt det jag hade tänkt! men på kvällen kom mikaela en sväng och lyste upp min dag! den sköna stjärnan sov även här
idag stod det orientering i västervik på schemat för alla nior på åby. jag var supernervös men det gick faktiskt toppen tack vare en räddare i nöden! vi fick sen sluta redan vid ett vilket var sjukt skönt, resten av dagen spenderade jag i soffan med datorn i knät, tvn på och bara softade ganska så stenhårt!
imorn blir det inte heller nåra vanliga lektioner för då ska vi in till stan (igen) men dock inte för att orientera utan för att spela minigolf och käka pizza! rätt så niiiiiice. tar troligtvis med mig kameran och kan då förhoppningsvis bjuda på lite bilder sen!
godnatt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0