every day may not be good

fasen vad dagarna rullar på, det är den 4 oktober idag. det känns som om det va veckor och inte massa månader sen jag sprang runt i korridorerna på åby, sinnes! fast jag tycker faktiskt att det är ganska najs med höst och oktober, man får ha massa snygga höstskor, vantar o halsdukar, det är super mysigt med alla fina höstlöven och det bästa av allt jag fyller faktiskt år om nästan en vecka, sweet sixteen! dock känns det som om jag har varit 16 sen typ januari när alla började fylla år.. men nästan bara 2 år till 18 o det är ju soft, eller? haha

every day may not be good, but there's something good in every day.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0